Po prostu Barcelona.

Opublikowano Baleary Barcelona Hiszpania

Będąc tak blisko miasta Gaudiego, nie wypadało nie spędzić w nim chociaż kilku godzin. Ostatniego dnia naszej podróży, udaliśmy się autobusem na dworzec kolejowy do Blanes, a stamtąd pociągiem dojechaliśmy do stolicy Katalonii. Z racji braku czasu nie planowaliśmy dokładnego zwiedzania atrakcji. Naszą wycieczkę postanowiliśmy rozpocząć od zobaczenia Parku Güell, by następnie przejść pod katedrę Sagrada Familia. Po obejściu całej katedry, nasze kroki skierowaliśmy w kierunku reprezentatywnej ulicy Barcelony – La Rambla. Przechodząc ją wzdłuż udało nam się zahaczyć o targ, w którym mogłem poznać smak „smoczego owocu”. Kolejne dzieło Gaudiego – Casa Milà leży w niewielkiej odległości od ulicy La Rambla. W związku z tym ten fantastyczny budynek obraliśmy jako następny punkt wycieczki. Później mieliśmy okazję spojrzeć jeszcze na Casa Batlló. Niedosyt po tej wycieczce na pewno pozostał, dlatego będę się starał przy najbliższej możliwej okazji, wrócić do Barcelony, bo dokładnie obejrzeć jej atrakcje.